lørdag den 9. marts 2013

Ikke sagen

Dette her
Ligger nu her
Der der dominostrik var altså ikke lige mig. Jeg var nysgerrig efter at lære teknikken og se hvordan det kunne se ud, men jeg blev ikke rigtig tilfreds med det. Måske var farverne for voldsomme sammen. Og så havde jeg troet at man lidt kunne slå hjernen fra når man strikkede, men med de små felter jeg havde valgt skulle man tælle og tage ind næsten hele tiden, så alt i alt, nej det var ikke sagen.
Det er denne i stedet
Det er et tørklæde der hedder Leftie som jeg så på Ravelry for et godt stykke tid siden og ikke har kunnet slå ud af hovedet siden. Jeg synes bare det ser så fedt ud og så gav det også mulighed for at lære en ny teknik - vendestrik.
Jeg fik byttet nogle af de farverige nøgler (havde 2 af hver) til hvid og så kunne det ikke gå stærkt nok med at slå de 3 masker op til tørklædet. Nu skal jeg i sommerhus i weekenden så jeg håber det går hurtigt derudaf! Retriller på den ene pind efter den anden passer godt til social-strikning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar